FESTIVALOVÝ BĚH od Hotelu Tomášov****

Festivalový běh

nahrávám mapu....

Výzva k pohybu!

Samozřejmě s respektem k platným nařízením. Takže vytyčená trasa, definovaný cíl i vzdálenost, okamžik startu podle plánů soutěžících – společné vyhodnocování na internetu! Jen běh musí být skutečný 🙂

Trať má délku přibližně 4,2 km a převýšení asi 160 metrů. Vloni ji zvládla i 5letá Lucie Horká, která nám v cíli poskytla rozhovor:

Organizátor: „Tak jaký byl běh?“
Lucka: „Měla jsem se narodit až zítra, nemusela jsem to dneska běžet.“ 🙂

Tak asi tak! 🙂

Slovní popis trasy:

Vyběhnete od Hotelu Tomášov, zezadu od letní terasy. Budete stoupat polní cestou na kopec Barabáš a pak dále pokračujte rovně směrem ke Zlínským Filmovým Ateliérům. Na silniční křižovatce ale odbočíte doprava (bod 5), pokračujete přes kulaťák s hlavní silnicí  (bod 6, ta hlavní, kterou budete křižovat je silnice od Březůvek do Zlína) stále rovně podél lesa. V bodě 8 se odkloníte od zelené značky doprava na kopec Tlustá hora. Na Tlusté hoře je vysílač zvaný Maják, kde je cíl. Tady zastavte stopky a ideálně se i vyfoťte. Znáte to, všichni běžci (a hlavně běžkyně) jsou krásní!

Získaný čas a pořízenou fotku vložte na festivalový facebook pod běžecký příspěvek. www.facebook.com/neznamazeme

Nejrychlejší čas bude náležitě oceněn, všichni finishers dostanou malý dárek!

Loučíme se heslem: v zdravém těle zdravý vzduch!